5 Haziran 2010 Cumartesi

Üçüncü Ayakta Aşk Tek Olur Demiştin

Acıları misafir gelmiş

yüreğime akran

deli orman

hoş geldin…

Ömür gösterişe bakmaz

olup biten bir şişe şarap

ve birkaç kırık söz var

hoş gördük diyeceğin.

Bizim Tekin Tekir’i saymazsak

doğal bir özenle hazırlanmış bu sofradan

eni konu bir sen

olanca az bir ben kalkacağız

bütün riskimiz bu.

Ve birde

Tuzun yanına koyduğun cüzzam beste

Şerefe…

Köpeğin duasıyla deniz mundar olmaz bilirsin.

Adam sende dediğin

hınzır aşif teler bütünüdür

aşk olan çalım.

A canım!

Koynundaki yılan için

denizi yanında taşıyanım.

Hatırla ninenin

her masal sonu illaki indirdiği

üç elmadan birini.

Suçları ısınmış çocuklardık hatırla.

Öfkene elma şekeri ver artık.

Belki yetecekti

biraz tuz biraz şamata

bin beş yüz metrede sür direk bu aşka

sen uzak ara mutluluklar toplamı diyebilirsin

demeye bilirsinde.

Bak dinle

Adamsan;

Şerefinden ve şehvetinden sual olunur

Değilsen;

Hayali cihan değse ne değmese ne.

Hadi bunlar neyse de

veresiyeden bunca kelam ettik

üçüncü ayakta aşkı tek geçmeyecektik.

Cebimdeki son yiğitliği bozdurdum.

Olsun,

bundan sonrası bağ bozumu

kuşüzümü, börtü böcek

Yürü be çöpçü İstanbul.

yürü be …

Boş ver Çelebi

gelirse böyle gelsin

gelmezse canı cehenneme…

Ben yorgun bir sandalyeye

benzetirim kendimi

bir ayağım çukurda

biri hasta

biri ömrüne bereket.

Geceleri korkuyla uyanıyorum bu yüzden

Bu yüzden sırılsıklam ter içinde.

Ne aşktan, ne sevişmekten

Ey yüreğimdeki gizli harabe,

beni sakla

Beni sakla yiğitliğim…

Oğlum ayvaz

tüm hayır’larını tükettin ömrünün.

Tanımazdan geldiğim bütün evet’ler

çıkın kurtsunuz.

Bilinmez

nereden çıktı bu rüzgar

bir inancı taşlar gibi yalayan saçlarını.

Yeterince içtik gidelim .

Bekletmeyelim çocukları ,

olsa olsa haytalık olur

bir afacanın sigortası.

Kim derdi büyüyecektin

Yalnız sözümün ve ailemin kölesiyim diyecektin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder